Nieuws vanuit het bestuur

Benoeming nieuwe voorzitter Stichtingsbestuur Nederlands Honkbal en Softbal Museum

Het bestuur heeft op 20 oktober 2022 Samuel de Leeuw, als opvolger van Karel van Veen, benoemd tot voorzitter. Het voorzitterschap werd door hem al enige tijd tijdelijk waargenomen.

Bij zijn benoeming heeft Samuel aangegeven dat de weg open blijft voor een nieuwe, jongere, voorzitter, waarvan de opvolger al bekend is. Met zijn gedegen ervaring en vernieuwende ideeën staat James van de Merbel klaar om in de nabije toekomst het stokje over te nemen en alles dat sinds 1983 is opgebouwd van ons museum verder te verrijken.

James heeft zich al bewezen als een betrokken lid van ons bestuursteam en zijn visie op de toekomst van ons museum is zowel fris als inspirerend. Als een doorgewinterde liefhebber van honkbal en softbal, brengt James niet alleen bestuurlijke kwaliteiten, maar ook een diepe passie voor de sport en digitalisering met zich mee!